Oticon er Danmarks bedste arbejdsplads!

18 maj 2017

For andet år i træk har magasinet Ingeniøren udnævnt Oticon til at være nummer ét i kategorien “Elektronik & telekommunikation”.

Det er over 10.000 ingeniører fra Ingeniørens webpanel og medlemmer af IDA (ingeniørernes fagforening), som har vurderet de 100 største ingeniørvirksomheder i Danmark for at finde den mest attraktive arbejdsplads set fra de ansattes side. Ingeniørerne har bedømt Oticon ud fra en række forskellige parametre som karrieremuligheder, virksomhedskultur, professionel udvikling, innovation, balance mellem arbejde og fritid og høj produktkvalitet.

Mads Kamp, HR manager i Oticon, er glad for resultatet:

"Jeg er virkelig stolt! Vi har forsøgt at lytte til arbejdsmarkedet og vores egne medarbejdere for at skabe en arbejdsplads, som tiltaler såvel nyuddannede som erfarne ingeniører. Jeg er glad for at se, at det har lykkes os at skabe en så attraktiv arbejdsplads – specielt som vores behov for dygtige ingeniører er stigende."

Mads Kamp mener også, at en del af succesen skyldes den type produkter, Oticon producerer: "Hvis man som ingeniør kan bruge sine evner til at skabe produkter, som kan hjælpe mennesker i hverdagen, er det et både meningsfuldt og tilfredsstillende arbejde."

På Oticons hovedkontor i Smørum arbejder mere end 550 ingeniører med baggrund primært inden for mekanik, elektronik og SW-udvikling.

Find ledige stillinger her