Loading component...

oticon logo
  • Om Oticon
  • Kontakt os
  • Job & karriere
  • Privatlivspolitik
  • Cookiepolitik
  • Information om varemærker
  • REACH

Vælg land

  • Danmark (dansk)
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

Hvorfor kan jeg ikke streame lyd fra min iOS-enhed til mine høreapparater?

Find løsninger på forskellige problemer med at streame telefonopkald, musik eller lyd til dine høreapparater fra din iPad, iPhone eller Mac-computer.

Før du går i gang

1
  • Sørg for, at du har downloadet den nyeste version af Oticon Companion på din iPhone eller iPad for at få den nyeste stabilitet. Oticon Companion er ikke tilgængelig på Mac.
  • Hvis du bruger mere end én iOS-enhed sammen med dine høreapparater, er det vigtigt, at alle dine enheder har den samme iOS-version installeret, og at de alle bruger det samme Apple ID. På den måde undgår man problemer med streaming.
2

Kompatibilitetsguide

Se, hvilke telefoner der fungerer sammen med dine høreapparater.

Se guidenSådan forbinder du din Mac med dine høreapparater
3

Download Oticon Companion

Sørg for, at du har den nyeste version af Oticon Companion.

Download Oticon Companion
alt

Problemer med at streame lyd fra din iPhone eller iPad til dine høreapparater

1

Konfigurer, hvordan opkald og lyd dirigeres

På din iPhone skal du muligvis indstille, hvordan opkald og andre typer af lyd normalt skal dirigeres.

Gå ind i > Indstillinger > Tilgængelighed > Høreapparater > Lydrute.

Vælg Lyd for opkald for telefonopkald eller Lyd for medier for anden lyd.

Vælg din foretrukne lydrute fra listen.

  • Vælg Altid høreapparater, hvis du altid vil have lyden fra den valgte lydkilde dirigeret til dine høreapparater.
  • Vælg Aldrig høreapparater, hvis du aldrig vil have lyden fra den valgte lydkilde dirigeret til dine høreapparater.
  • Vælg Automatisk for at få din iPhone til automatisk at dirigere lyden fra den valgte lydkilde til dine høreapparater.
2

Sørg for, at Betjen enheder i nærheden er slået til

Gå ind i > Indstillinger > Tilgængelighed > Høreapparater > Betjen enheder i nærheden.

Sørg for, at Betjen enheder i nærheden er slået til.

Problemer med at bruge flere Apple-enheder

Hvis du ikke kan skifte fra en enhed til en anden eller har problemer med at skifte mellem iOS-enheder, kan følgende forslag hjælpe.

1

Slå Handoff af lyd til for at skifte mellem enheder

Sørg for, at Handoff af lyd er slået til.

Gå ind i > Indstillinger > Tilgængelighed > Høreapparater > Handoff af lyd.

Slå Handoff af lyd til.

2

Luk appen på alle enheder undtagen på den enhed, du vil bruge

Luk Oticon Companion på begge enheder, og sørg for, at den ikke kører i baggrunden på nogen af enhederne.

Start streaming på den enhed, du vil bruge (det kan være nødvendigt at trykke på Afspil et par gange).

Åbn Oticon Companion igen på den enhed, du bruger.

Ophæv parring med andre enheder

Hvis du foretrækker kun at bruge én enhed sammen med dine høreapparater, kan du fjerne parringen med de andre enheder.

Sådan ophæver du parringen mellem dine høreapparater og Apple-enheder