Find løsninger på forskellige problemer med at streame telefonopkald, musik eller lyd til dine høreapparater fra din iPad, iPhone eller Mac-computer.
Se, hvilke telefoner der fungerer sammen med dine høreapparater.
Sørg for, at du har den nyeste version af Oticon Companion.
På din iPhone skal du muligvis indstille, hvordan opkald og andre typer af lyd normalt skal dirigeres.
Gå ind i > Indstillinger > Tilgængelighed > Høreapparater > Lydrute.
Vælg Lyd for opkald for telefonopkald eller Lyd for medier for anden lyd.
Vælg din foretrukne lydrute fra listen.
Gå ind i > Indstillinger > Tilgængelighed > Høreapparater > Betjen enheder i nærheden.
Sørg for, at Betjen enheder i nærheden er slået til.
Hvis du ikke kan skifte fra en enhed til en anden eller har problemer med at skifte mellem iOS-enheder, kan følgende forslag hjælpe.
Sørg for, at Handoff af lyd er slået til.
Gå ind i > Indstillinger > Tilgængelighed > Høreapparater > Handoff af lyd.
Slå Handoff af lyd til.
Luk Oticon Companion på begge enheder, og sørg for, at den ikke kører i baggrunden på nogen af enhederne.
Start streaming på den enhed, du vil bruge (det kan være nødvendigt at trykke på Afspil et par gange).
Åbn Oticon Companion igen på den enhed, du bruger.
Hvis du foretrækker kun at bruge én enhed sammen med dine høreapparater, kan du fjerne parringen med de andre enheder.
Sådan ophæver du parringen mellem dine høreapparater og Apple-enheder