Sådan tilslutter du din Vision Pro til dine høreapparater
Før du går i gang
Kan du lide at lytte til musik, se videoer eller deltage i lyd- eller videoopkald på din Vision Pro? Alle Bluetooth®-aktiverede Oticon høreapparater kan forbindes direkte til Vision Pro og tilbyde nem, håndfri kommunikation eller direkte streaming via Bluetooth® Low Energy-teknologi til lyd- eller videoopkald på indbyggede VisionOS-apps.
Parring af dine høreapparater med din Vision Pro
Sørg for, at Bluetooth er slået til, og gå derefter til Indstillinger > Bluetooth
Gå til Tilgængelighed > Høreapparater
Genstart dine høreapparater for at sætte dem i parringstilstand
Dine høreapparater forbliver i parringstilstand i tre minutter. Din Vision Pro bør registrere dine høreapparater - vær opmærksom på, at registreringen kan tage op til et minut.
Registrerede høreapparater vises i Tilgængelige enheder under Høreapparater.
Når navnene på høreapparaterne vises, skal du trykke på navnene og acceptere parringsanmodningerne
Bemærk:
Når du slukker for dine høreapparater, er de ikke længere forbundet med din Vision Pro. Tænd for dine høreapparater for at oprette forbindelse igen. Høreapparaterne vil derefter automatisk genoprette forbindelsen til din Vision Pro.
Problemer med at streame lyd fra din Vision Pro
Du kan løse mange almindelige forbindelsesproblemer ved at opdatere forbindelsen til dine høreapparater.
Vi anbefaler ikke at slå Bluetooth fra og til igen, da det vil afbryde forbindelsen til andre trådløse enheder som fx tastaturer eller Bluetooth-mus.
For at genopfriske forbindelsen med dine høreapparater skal du slukke for Airplay-knappen og tænde den igen.