Sådan tilslutter du din Vision Pro til dine høreapparater

Før du går i gang

Kan du lide at lytte til musik, se videoer eller deltage i lyd- eller videoopkald på din Vision Pro? Alle Bluetooth®-aktiverede Oticon høreapparater kan forbindes direkte til Vision Pro og tilbyde nem, håndfri kommunikation eller direkte streaming via Bluetooth® Low Energy-teknologi til lyd- eller videoopkald på indbyggede VisionOS-apps.

Se, hvilke høreapparater der er kompatible her

Parring af dine høreapparater med din Vision Pro

1

Sørg for, at Bluetooth er slået til, og gå derefter til Indstillinger > Bluetooth

2

Gå til Tilgængelighed > Høreapparater

3

Genstart dine høreapparater for at sætte dem i parringstilstand

Dine høreapparater forbliver i parringstilstand i tre minutter. Din Vision Pro bør registrere dine høreapparater - vær opmærksom på, at registreringen kan tage op til et minut.

Registrerede høreapparater vises i Tilgængelige enheder under Høreapparater.

4

Når navnene på høreapparaterne vises, skal du trykke på navnene og acceptere parringsanmodningerne

Bemærk:

Når du slukker for dine høreapparater, er de ikke længere forbundet med din Vision Pro. Tænd for dine høreapparater for at oprette forbindelse igen. Høreapparaterne vil derefter automatisk genoprette forbindelsen til din Vision Pro.

Problemer med at streame lyd fra din Vision Pro

Du kan løse mange almindelige forbindelsesproblemer ved at opdatere forbindelsen til dine høreapparater.

Vi anbefaler ikke at slå Bluetooth fra og til igen, da det vil afbryde forbindelsen til andre trådløse enheder som fx tastaturer eller Bluetooth-mus.

For at genopfriske forbindelsen med dine høreapparater skal du slukke for Airplay-knappen og tænde den igen.

1

Gå til kontrolcenteret. Tryk på den runde AirPlay-knap ved siden af skydeknappen under Lyd

2

Slå AirPlay-knappen fra og derefter til igen