Oticon RemoteCare
Ofte stillede spørgsmål

Hvis du vil vide mere om kompatibiliteten mellem dine Oticon høreapparater og din smartphone, Oticon apps eller høreapparattilbehør, kan du klikke her

Tekniske problemer og fejlfinding

Tekniske spørgsmål eller fejlfinding henvises til afsnittene Ofte stillede spørgsmål og Fejlfinding
i appens brugervejledning*.

*Du kan også finde brugsanvisningen inde i selve appen. På skærmen Velkommen til Oticon RemoteCare
skal du trykke på Support og Privatliv, og så på Brugervejledning for at åbne den.
  • Generelle oplysninger

    Sådan kommer du i gang med
    Oticon RemoteCare

  • Parring

    Sådan parrer du dine høreapparater med din enhed

  • Egenskaber

    Det kan du gøre med
    Oticon RemoteCare


Generelle oplysninger

Ja, Oticon RemoteCare er tilgængelig for både Apple- og Android-enheder.

Oticon RemoteCare kan downloades fra Apple App Store eller Google Play Store. Du skal blot installere appen på din smartphone på samme måde, som du ville gøre med andre apper.

Ja, Oticon RemoteCare er helt gratis at downloade og bruge.

Ja, du er nødt til at oprette en Oticon-konto for at bruge appen. I appens brugsanvisning kan du se, hvordan du gør dette.

Oticon håndterer alle persondata i overensstemmelse med lokale forordninger. Se vores Oticon RemoteCare-privatlivsmeddelelse for mere information.


Parring

Find al den information, du behøver, om parring af dine høreapparater med din Apple- eller Android-enhed her

Ja, det er muligt at parre dine høreapparater med flere enheder samtidig. Vi anbefaler dog, at du parrer dine høreapparater med blot en enkelt enhed ad gangen. Det vil nemlig sikre, at den enhed, du aktuelt bruger, har fuld kontrol.


Egenskaber

Oticon RemoteCare giver dig mulighed for at være i kontakt med hørespecialisten, mens du befinder dig i dit eget hjem. I disse onlinekonsultationer kan du bede om råd og få dine høreapparater justeret af hørespecialisten i realtid.

Der er mange fordele ved at afholde onlinekonsultation med din hørespecialist:

  • Du kan spare tid og penge ved ikke at skulle tage hen på klinikken
  • Du kan få opfølgende konsultationer selv på tidspunkter, hvor det ikke er muligt for dig at tage hen på klinikken
  • Du kan få dine høreapparater justeret, der hvor du foretrækker at være, uanset om det er i dit hjem, på din arbejdsplads eller et andet sted. Dette betyder, at indstillingerne kan finjusteres, så de passer til et givet lydmiljø.

Ikke alle høreapparatindstillinger kan opdateres online med Oticon RemoteCare. I visse tilfælde vil det være nødvendigt fysisk at besøge klinikken. Bed din hørespecialist om yderligere information.

Lyd og video kan deaktiveres i appen, så du kan selv bestemme, om du ønsker at bruge video, lyd eller blot chatte med din hørespecialist under konsultationen. Vi anbefaler dog at aktivere både lyd- og videofunktionerne for at få det bedste resultat.