introbanner-webshop-1920x700

Bestilling af forbrugsdele

Der er forskellige muligheder for at bestille nye forbrugsdele til dine høreapparater - alt afhængigt af, om du har fået dine høreapparater via en offentlig eller privat høreklinik.

Du har købt dine høreapparater via en privat forhandler:


 

Du har fået udleveret høreapparater via en offentlig høreklinik:

Vi arbejder på at få oprettet en bestillingsside for dig, der har fået dine høreapparater via en offentlig høreklinik, så du nemt og hurtigt kan bestille gratis forbrugsdele ad denne vej. Vi forventer at have bestillingssiden klar i løbet af første kvartal i 2018. Indtil da kan du fortsat benytte dig af det bestillingskort, du har fået udleveret på høreklinikken - læs mere nedenfor.

  • Hvis dine høreapparater er udleveret EFTER 1. januar 2014:
    Du kan bruge det kort, du har fået, da du fik udleveret dine høreapparater

  • Hvis dine høreapparater er udleveret EFTER 1. august 2012, men FØR 1. januar 2014:
    Du kan få tilsendt gratis forbrugsdele første gang, du bestiller. Brug kortet til førstegangsbestilling, som du har fået udleveret på høreklinikken sammen med dine nye høreapparater. Du vil herefter modtage forbrugsdele til almindeligt forbrug i fire år.

Hvis du har spørgsmål til bestilling af forbrugsdele, kan du kontakte vores kundeservice på telefon 3917 7111 på hverdage mellem kl. 8.00-16.00. Du kan også sende en mail til brugerservice@oticon.dk.

  • Oticons høreapparater

    Lær mere om de avancerede høreapparater fra Oticon.

  • Tekniske data

    Lær mere om de tekniske funktioner i Oticons høreapparater, og forstå hvordan de virker.

  • Batteribestilling

    Høreapparatbatterier er gratis for alle høreapparatbrugere i Danmark. Bestil dem her.

  • Find høreklinik

    Hos en høreklinik kan du købe de forbrugsdele, du mangler.