Din forretning

Indsigter

Rådgivning

Tilpasning

Marketing & support


Gå til web-portalen for professionelle:
MyOticon

Highlights

Produktnyheder


Lær mere om Oticons høreløsninger og tilbehør til alle aldre:
Se alle løsninger

Marketing og support

Vi er her for at hjælpe

Hver eneste dag er du afhængig af et pålideligt ordresystem og korte leveringstider for produkter og services. Derfor stræber vi efter at levere fremragende driftsresultater og den bedste daglige support.

I vores supportafdeling er et serviceorienteret team klar til at sikre, at du har førsteklasses oplevelser med Oticon høreapparater. Vi:

  • Modtager og sørger for hurtig levering af dine ordrer.
  • Håndterer reparationer og service af høreapparater.


Undervisning

Opfyldelse af dine klienters behov er af afgørende betydning for at sikre, at de fortsætter med at bruge deres høreapparater og får det fulde ud af dem.

Løbende uddannelse er nøglen til at opnå dette. Brugernes behov og forventninger skifter konstant, og du har de bedste chancer for at sikre generel tilfredshed, hvis du holder dig på forkant med både disse og den teknologiske udvikling. Kontakt os for at høre, hvad vi kan gøre for dig.

Vidste du...

at 9 ud af 10 grunde til kundetilfredshed
skyldes forholdet til kundens hørespecialist?

Hotline og tilpasningssupport

Vores hotline er en grundsten i vores service. I vores callcentre er vores hørespecialister med erfaring i tekniske og tilpasningsrelaterede spørgsmål klar til at levere hurtig, individuel og emnespecifik support. Denne service er selvfølgelig gratis.

Vi kan blandt andet hjælpe dig med:

  • at bruge vores tilpasningsværktøj, Genie, og multimedie-rådgivningsværktøjet, eCaps.
  • at afgøre, hvilke høreløsninger du kan anbefale til forskellige typer høretab.
  • at løse problemer med it- og softwareinstallationer online.

Vi tilbyder også personlig undervisning i Genie i din høreklinik.

Kontakt os vedrørende hotline- og tilpasningssupport

Online support via fjernadgang

Vores audiologer og IT-specialister kan via en bredbåndsinternetforbindelse hjælpe dig med software-installation og finjustering af høreapparater, mens du ser på andetstedsfra.

Så let er det:

1. Du ringer til din lokale hotline for tilpasningshjælp og taler med en support-repræsentant om dit problem.

2. Følg support-repræsentantens vejledning for at aktivere det direkte system.

3. Fortæl support-repræsentanten, hvad problemet er og se på din skærm, hvordan han eller hun løser problemet.

Kontakt dit lokale support-team for yderligere oplysninger

  • Audiologisk hensigt

    Læs mere om Oticons audiologiske hensigt.

  • Tilpasning med Genie

    Oticons tilpasnings- og rådgivningsredskab, Genie, er designet til at levere den bedst mulige tilpasning, der dækker hver enkelt brugers individuelle behov.

  • Produktnyheder

    Hold dig opdateret med de seneste produktnyheder.

  • Bliv Oticon-forhandler

    Vil du gerne sælge Oticons produkter? Kontakt os allerede i dag.