Rådgivning

Gør dine konsultationer bedre med vores interaktive løsninger

Oticon Counselling kombinerer den bedste praksis fra de mest succesfulde hørespecialister med Oticons store erfaring og interaktive rådgivningsløsninger på højeste niveau.

Ønsker du at forbedre dine konsultationer og rehabiliteringsprocesser, så kan Oticon Counselling hjælpe. Dette interaktive program hjælper dig til at identificere de realistiske mål, der giver den bedst mulige klienttilfredshed. Ved at anvende Oticon Counselling motiverer du klienterne og deres pårørende og giver dem en værdifuld indsigt i fordelene ved en høreløsning.

Få Oticon Counselling

Oticon Counselling kan køres på både pc og iPad. 

Systemkrav til pc
For at bruge Oticon Counselling skal du have en pc, der bruger Windows XP eller nyere. Det er nødvendigt med mindst 400 MB ledig plads på pc'en. 

Download Oticon Counselling til pc

Systemkrav til iPad
For at bruge Oticon Counselling på en tablet skal du have iPad 2 eller nyere, som bruger en version iOS 7 eller nyere. Der skal være ca. 500 MB ledig plads på iPad'en.

Download Oticon Counselling til iPad 

Brugernavn: hcp@dk.com Adgangskode: oticonDK2016

Bemærk!

Oticon Counselling er et stort program, der fylder næsten 250 MB. Download og installation kan forventes at tage op til 60 minutter afhængigt af internetforbindelsen og pc-hardwaren. Sørg for, at din pc er tilsluttet netforsyningen, før download og installationsproceduren påbegyndes.

Ida Institute afliver almindelige myter om rådgivning

  • Rådgivningsmyte 1: 
    For tidskrævende

    Vidste du, at blot to minutters uforstyrret lytning er tid nok til at give 80% af klienterne tid nok til at fortælle deres historie?

  • Rådgivningsmyte 2: 
    Ikke omkostningseffektivt

    Fordi det ikke kræver store udgifter til teknologi, udstyr eller faciliteter, er det muligt at øge kundetilfredsheden og forbedre plejen til en lav pris.

  • Rådgivningsmyte 3: 
    For følelsesladet

    Der er flere og flere beviser for, at det giver bedre kliniske resultater, hvis man integrerer empati i klientplejen.

  • Rådgivningsmyte 4: 
    Patienterne er allerede tilfredse

    At skabe den bedste service og drive en profitabel høreklinik kræver mere end blot at reducere antallet af klager.

Oticon Tinnitus SoundSupport:
Næste generations lydgenerator

Lydterapi mod tinnitus

Få en rådgivningspakke om tinnitus

Pakken er udviklet med anbefalinger fra verdenskendte eksperter.

Høretab og tinnitus kan være tæt forbundet. Hørespecialister møder klienter med begge problemer hver dag, men for mange er det noget af en udfordring at rådgive tinnitus-klienter. Oticons rådgivningspakke til tinnitus hjælper dig med at guide dine klienter i deres søgen efter lindring af tinnitus ved hjælp af lydterapi. Pakken kombinerer praktiske information til brugere, rådgivningsværktøjer og en indgående introduktion til håndtering af tinnitus.

Kontakt Oticon for at få din pakke

Lær mere om tinnitusbehandling

Se vores høreapparater med Tinnitus SoundSupport™

  • Tilpasning med Genie

    Oticons tilpasnings- og rådgivningsredskab, Genie, er designet til at levere den bedst mulige tilpasning, der dækker hver enkelt brugers individuelle behov.

  • Marketing og support

    Vores individualiserede marketingmaterialer er specielt designede til at tiltrække endnu flere mennesker til din høreklinik.

  • Produktnyheder

    Hold dig opdateret med de seneste produktnyheder.

  • Bliv Oticon-forhandler

    Vil du gerne sælge Oticons produkter? Kontakt os allerede i dag.