introbanner-webshop-1920x700

Bestilling af forbrugsdele

Der er forskellige muligheder for at bestille nye forbrugsdele til dine høreapparater - alt afhængigt af, om du har fået dine høreapparater via en offentlig eller privat høreklinik.

Du har købt dine høreapparater via en privat forhandler:


 

Du har fået udleveret høreapparater via en offentlig høreklinik:

Vi arbejder på at få oprettet en bestillingsside for dig, der har fået dine høreapparater via en offentlig høreklinik, så du nemt og hurtigt kan bestille gratis forbrugsdele ad denne vej. Indtil da kan du fortsat benytte dig af det bestillingskort, du har fået udleveret på høreklinikken - læs mere nedenfor.

  • Hvis dine høreapparater er udleveret FØR d. 1. september 2017 
    Du kan enten scanne det bestillingskort, du har fået udleveret, ind og sende det til brugerservice@oticon.dk, eller du kan sende kortet med posten med anvisninger, der står på kortet. 

  • Hvis dine høreapparater er udleveret EFTER 1. september 2017
    Du kan scanne dit bestillingskort ind og sende billedet via e-mail, eller du kan sende en mail til brugerservice@oticon.dk med oplysninger om dit navn, din adresse og det tilbehør, du har brug for. Du kan også sende bestillingskortet med posten eller kontakte os telefonisk på tlf. 3917 7111.

Hvis du har spørgsmål til bestilling af forbrugsdele, kan du kontakte vores kundeservice på telefon 3917 7111 på hverdage mellem kl. 8.00-16.00. Du kan også sende en mail til brugerservice@oticon.dk.

  • Oticons høreapparater

    Lær mere om de avancerede høreapparater fra Oticon.

  • Tekniske data

    Lær mere om de tekniske funktioner i Oticons høreapparater, og forstå hvordan de virker.

  • Batteribestilling

    Høreapparatbatterier er gratis for alle høreapparatbrugere i Danmark. Bestil dem her.

  • Find høreklinik

    Hos en høreklinik kan du købe de forbrugsdele, du mangler.